Voit päivittää palvelusi helposti suoraan asiakassivuillasi palvelun hallinnassa.
Palvelun hallinnassa voit tehdä mm. seuraavat päivitystilaukset: Päivittää nykyisen palvelun isommaksi, nimipalvelun päivitys webhotelli tai kotisivukone -palveluun, lisätä webhotelliin kotisivukoneen (Jos webhotellissasi on aiemmat kotisivut, ota nämä huomioon).
Päivitykset, joita ei voi tehdä palvelun hallinnassa: Paketin päivittäminen pienempään, webhotellin päivitys WP-webhotelliin (ja toisinpäin), kotisivukoneen päivitys WP-webhotelliin, nimipalvelun päivitys WP-webhotelliin. Jos olet tekemässä jotakin näistä päivityksistä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme!
Näin päivität palvelusi asiakassivuilla
Hallintaan pääset joko klikkaamalla palvelusi vierestä ”Tiedot”-painiketta, tai valitsemalla vasemman laidan valikosta ”Palvelusi”.
Valitse hallinnointisivulla vasemmasta valikosta kohta ”Päivitä palvelupaketti”:
Valitse haluamasi uusi paketti ja tälle laskutusjakso:
Seuraavalla sivulla näet pakettien välisen hintaeron jäljellä olevalle laskutuskaudelle. Uusi paketti on käytettävissä kun maksu on suoritettu. Emme veloita paketin päivittämisestä palvelumaksua.
Jos maksat laskun asiakassivuillasi, maksusuoritus rekisteröityy meille samoin tein. Muussa tapauksessa, esimerkiksi tilisiirrolla, menee 1-3 pankkipäivää kirjautua järjestelmään. Ohjeemme laskujen maksamisesta asiakassivujen kautta löydät täältä.